En enklare del av viktig elektronik man använder varje dag i alla hushåll är lampor till hemmet. Om man säljer lampor inom e-handel och nischat sig just på lampor för hemmet, kan det med jämna mellanrum samla feedback från kunder. Ett smart verktyg för detta är Questback där man kan få tillgång till digitala och användarvänliga plattformar. På Questback kan man även få värdefull feedback från medarbetare om man har fler anställda i e-handelsföretaget.
Underlag för lösningar och framgång
När man äger ett e-handelsföretag är det viktigt att ta reda på vad kunderna tycker om till exempel leveranstider, service, priser, kvalitet och utförandet av produkterna. Använder man sig av smarta tjänster med Questback, får man en hög service av kompetent personal som erbjuder lösningar för alla former av feedback. Då får man tillgång till mycket användarvänliga plattformar som skräddarsys efter önskemål, vilket leder till större insikt om kundomdömen. På questback.com kan man även läsa och få inspiration med smarta guider, eller se webbinarier kring olika former av verktyg inom feedback. Lösningar och tjänster för omdömen med Questback är ovärderliga verktyg när man vill ha underlag som kan skapa mer framgång eller se vad som behöver förbättras i en verksamhet.
Questback och sälja lampor online
Har man en e-handel med lampor online, är det smart att sälja lampor till hemmet som har den säkraste och energisnålaste belysningen. Inom elektronikens värld kring belysning går forskningen framåt med stormsteg. En spännande uppfinning inom lampornas värld är smart belysning med Nanoleaf som fick högsta pris i en stor internationell tävling 2015. Nanoleaf är en uppfinning där lysdiodlampor i form av hexagoner sprider ett kraftfullt ljus utan att blända. Unika Nanoleaf är testad hos svenska Energimyndighetens säkra testlabb och godkänd på marknaden. Säljer man dessa lampor så kan det vara perfekt att använda sig av Questback för att se vad kunderna tycker och samla värdefulla omdömen.
Genom att man tar hjälp av tjänster från Questback, kan man få den bästa plattformen och förutsättningarna att växa som företag på internet eller i fysisk butik. Har man anställda är det lika viktigt att veta hur de känner kring verksamheten med e-handel av smarta hemlampor. Med Questback kan man skapa medarbetarenkäter där man kan se vad som kanske behöver förbättras, och/eller positiv feedback från medarbetarna. Enkätundersökningar eller enklare funktioner för feedback på hemsidan, är också viktiga för att locka fler kunder. Ser nya kunder tidigare omdömen, kan de känna sig tryggare att handla online. På Questback får man även hjälp med upplägget, planeringen och utförandet kring kund- eller medarbetarundersökningar. Då kan man alltid känna sig trygg med en backup från Questback och vara säker på de resultat man fått.